Search found 347 matches

by Ally
Fri Nov 04, 2005 10:12 am
Forum: General Discussions
Topic: Is it worth it?
Replies: 29
Views: 2444

Sally can get the set from Stoke and sell hers to you Ad (I'm sure she'll knock the price down as it has slight damage ;-))
Stu wrote:"Who would you prefer to see in leather - Ad or Sal?"
I don't think I really need to answer that.... :-D
by Ally
Thu Nov 03, 2005 5:35 pm
Forum: Meetings
Topic: Pre Christmas Scotland 480 meet
Replies: 142
Views: 24837

At last! Someone making decisions. :-D

Sounds good Mac, not sure if I'll have the energy for clubbing though...
by Ally
Wed Nov 02, 2005 8:58 pm
Forum: General Discussions
Topic: Is it worth it?
Replies: 29
Views: 2444

Sally had asked the guy about it, but he isn't in Newcastle, it's Newsastle-under-Lyme near Stoke-on-Trent - just a bit further than Newcastle.

I think she's decided it isn't worth travelling that far to get it.

The pics of the interior show it to be in good condition though...
by Ally
Wed Nov 02, 2005 3:27 pm
Forum: The Wastegate (Off Topic)
Topic: Warning: Bad Joke ahead...
Replies: 6
Views: 813

:rofl: :rofl: :rofl:
by Ally
Wed Nov 02, 2005 9:38 am
Forum: The Wastegate (Off Topic)
Topic: Asda special!
Replies: 6
Views: 693

:lol:
by Ally
Mon Oct 31, 2005 11:45 am
Forum: The Wastegate (Off Topic)
Topic: Can I get a rich mod for these?
Replies: 4
Views: 559

Will it fit in Vader though? ;-)
by Ally
Sat Oct 29, 2005 8:11 am
Forum: The Wastegate (Off Topic)
Topic: Must be d1ckheads/fucktards day out
Replies: 41
Views: 3952

I have to say I agree with Dragon here. As soon as you know a lane is closing you should be thinking about getting out of it, not how far can I go before I push into the queue.
by Ally
Fri Oct 28, 2005 8:05 pm
Forum: Meetings
Topic: Pre Christmas Scotland 480 meet
Replies: 142
Views: 24837

Any suggestions on where were going to go?

If it's going to be Glasgow I ain't got a clue in terms of pubs etc... :dunno:

Time is running out to get this all sorted.
by Ally
Fri Oct 28, 2005 12:22 pm
Forum: The Wastegate (Off Topic)
Topic: school's out........
Replies: 23
Views: 1829

:rofl: Tiddly winks was it Martin? ;-)
by Ally
Fri Oct 28, 2005 12:19 pm
Forum: The Wastegate (Off Topic)
Topic: StuChacks Friday Joke... (et l'emploi pour dimanche)
Replies: 223
Views: 38405

:rofl: Ha ha! Me like that one!
by Ally
Fri Oct 28, 2005 12:15 pm
Forum: General Discussions
Topic: Oh hell no, that key didnt just snap in the ignition
Replies: 15
Views: 2097

Dragon wrote:Tellys don't have magnets?!
They do if they've got internal speakers! :rofl:
by Ally
Fri Oct 28, 2005 8:54 am
Forum: The Wastegate (Off Topic)
Topic: Postman Pat's farewell round.
Replies: 5
Views: 1239

:rofl:
by Ally
Thu Oct 27, 2005 8:39 am
Forum: General Discussions
Topic: I've Crashed My Car :(
Replies: 21
Views: 2673

Hmmm...

I wonder where you could attach the 'under horse lighting',

Staright through, wide bore exhaust? Comes as standard!
by Ally
Thu Oct 27, 2005 8:34 am
Forum: General Discussions
Topic: 20 years 480
Replies: 14
Views: 1463

Perhaps when they made revisions they started the chassis nos. from a round number skipping a few thousand here and there in the process...

Surely the factory would know how many went out the door... :dunno:
by Ally
Wed Oct 26, 2005 4:12 pm
Forum: The Wastegate (Off Topic)
Topic: school's out........
Replies: 23
Views: 1829

volvo-bigbrother wrote:I was a good boy
:angel:
by Ally
Wed Oct 26, 2005 3:23 pm
Forum: The Wastegate (Off Topic)
Topic: school's out........
Replies: 23
Views: 1829

Yeah, just the recurring them of "talks too much, not enough effort". Still, when my parents were both teachers you didn't get away with much... :-(
by Ally
Wed Oct 26, 2005 12:53 pm
Forum: The Wastegate (Off Topic)
Topic: It's Wednesday!
Replies: 5
Views: 654

:lol: Now why didn't I think of that when I was 15?
by Ally
Wed Oct 26, 2005 12:51 pm
Forum: The Wastegate (Off Topic)
Topic: Survival.
Replies: 2
Views: 534

:lol: Brilliant punch line! :lol:
by Ally
Wed Oct 26, 2005 12:47 pm
Forum: Meetings
Topic: Pre Christmas Scotland 480 meet
Replies: 142
Views: 24837

@piper1st - Really sorry you can't make the 12th, it's really difficult trying to find a date to suit everyone at such short notice. We should think about the "Scottish Spring Meet" much sooner to allow folk to book time off...
by Ally
Wed Oct 26, 2005 12:44 pm
Forum: Meetings
Topic: Pre Christmas Scotland 480 meet
Replies: 142
Views: 24837

That's great Richmann! This is rapidly turning in to quite a little get-together! Really hope you can make it...